سامانه ثبت نام تیزهوشان 99-1400
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه ثبت نام تیزهوشان 99-1400

ثبت نام مدارس تیزهوشان همانند سنوات گذشته از  طریق سامان بوده و داوطلبیانی که قصد ثبت نام در این مدرس را دارند میتوانند در زمان مشخص شده اقدام به ثبت نام نمایند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام در مدارس تیزهوشان 99-1400 دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما میتوانید با دانلود دفترچه از سامانه azmoon.medu.ir  و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی کنید.

 شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

 

دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400 تنها در صورتی مجاز به ثبت نام خواهند بود که دارای شرایط زیر باشند : مشغول به تحصیل در پایه نهم باشند

 دارای تابعیت ایرانی باشند.

البته داوطلبان اتباع (غیر ایرانی) نیز با شرایط خاص می توانند در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400 ثبت نام و شرکت نمایند.

 داشتن حداقل معدل 19 در پایه هشتم

مهم : داوطلبانی که مشغول به تحصیل در پایه نهم مدارس تیزهوشان هستند، نیازی به شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ندارند. این دسته از داوطلبان چنانچه حداقل دارای معدل کل 16 در خرداد ماه باشند، می توانند نسبت به ثبت نام در پایه دهم مدارس تیزهوشان اقدام نمایند.

 

نحوه ی ثبت نام در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان 

 

دانش آموزان پایه نهم می بایست در تاریخ اعلام شده توسط آموزش و پرورش به سایت azmoon.medu.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 – 99 ، مبلغ 150000 ریال (معادل پانزده هزار تومان) است که به صورت اینترنتی و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت انجام می شود. بعد از پرداخت وجه داوطلبان از سامانه ثبت نام کد پیگیری دریافت می کنند که باید کد را برای مراحل بعدی ثبت نام نزد خود داشته باشند. توجه داشته باشید که عدم دریافت کد پیگیری از سایت به منظور عدم ثبت نام می باشد.

 

جهت ثبت نام در سامانه و اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام و دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان با مرکز مشاوره و ثبت نام سمپاد ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور – 9092305587 تماس از استان تهران

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

 

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400

طبق اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام تیزهوشان پایه دهم کلیه امور مربوط به ثبت نام تا اعلام نتایج دانش آموزان صرفا از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام می پذیرد . داوطلبان می بایست در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400 به سایت مذکور مراجعه نموده و پس از تکمیل فرم مربوطه با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ، روند ثبت نام خود را کامل نمایند . لازم به ذکر است که دانش آموزان از طریق مراجعه به سامانه همگام مدارس نیز می توانند با مراجعه به پورتال خود گزینه ثبت نام آزمون استعداد های درخشان را انتخاب نموده و اقدام به تکمیل فرم مربوطه نمایند . متقاضیان شرکت در این آزمون جهت اطلاع از مراحل ، میزان هزینه و شرایط ثبت نام باید ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400 را به دقت مطالعه نمایند . 

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شم را با نحوه ثبت نام در مدارس تیزهوشان آشنا کنیم و راهنمای شما عزیزان باشیم. لذا داوطلبانی که قصد ثبت نام در مداس تیزهوشان را دارند توجه داشته باشیند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اکترونیکی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

 منبع : azmoon.medu.ir





:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: